Arams Gabreļanovs: biogrāfija, tautība, foto

Ziņas un sabiedrība

Aram Gabrejānovs, kura tautība ir armēņi, ir labi pazīstams krievu uzņēmējs.Viņš ir saimniecības prezidents, kas Krievijas Federācijā ražo augstas apgrozības tabloīdus. Uzsākta video portāls Life.ru. Viņš ir laikraksta "Izvestija" valdes priekšsēdētājs.

Izglītība:

Arams Ashotovičs Gabreļjanovs dzimis 1961. gadā10. augusts Dagestānā, Derbentes pilsētā. Viņa bērnība tur nokļuva. Gabrjānova Arams Ashotovičs, kura biogrāfija ir cieši saistīta ar biznesu un plašsaziņas līdzekļiem, tāpat kā daudzi, vispirms pabeidz vidusskolu. Tad viņš ieradās Maskavas Valsts universitātē žurnālistikas fakultātē.

Karjera

1985. gadā Arams Gabreļanovs, kura sieva bijaUļjanovska dzimtene pārcēlās uz savu dzimteni. Pirmkārt, viņš apmācījis laikrakstā "Uļjanovskas komsomolets". Tad viņš sāka strādāt kā korespondents. Pakāpeniski pieauga karjeras kāpnes. Vispirms viņš kļuva par departamenta vadītāju, pēc tam - direktora vietnieku, izpilddirektoru. Un visbeidzot, publikācijas galvenais redaktors.

aram gabrelyan

Darbības Ulyanovsk

Plēnumā reģionālā komiteja ierosināja reformu"Komsomolets" jaunajā izdevumā - "Jaunatnes vārds". Tas tika apstiprināts. Tā rezultātā deviņdesmito gadu sākumā sāka publicēt laikrakstu ar dzeltenās preses iezīmēm. 1991. gadā izdevumu privatizēja darbinieki un nomainīja nosaukumu uz "Simbirskas gubernijas ziņām". Un Aramam Ashotovičam bija kontrolpaketes. Uzņēmums kļuva par slēgtu akciju sabiedrību, un Gablēļovs - tās vadītājs.

Līdz 1997. gadamIzdevuma apgrozījums ir ievērojami pieaudzis, sasniedzot divus simtus tūkstošus eksemplāru. Laikrakstam bija savi informatori, kuru darbs tika apmaksāts. Visjaunākā informācija par ievērojamiem reģionāliem notikumiem vienmēr tika nosūtīta laikrakstam ļoti ātri. Tāpēc izdevums ātri ieguva apgrozību un guvis panākumus iedzīvotāju vidū.

Izdevniecības saimniecības izveide

1995. gadāAram Gabreļanovs, kura biogrāfija darba aktivitātes skatījumā sākās ar drukātajām publikācijām, nopirka Ulyanovskas izdevumā "Local Time" Dmitrovgradā. Tā paša gada beigās viņš ieguva piecdesmit procentus no komercsabiedrības SKiF akcijām. Viņai piederēja laikraksts "Skotijas", kam bija ekonomisks virziens. Pēc brīža uz tās pamata tika izveidots jauns izdevums ar nosaukumu "Skotijas". Jaunā laikraksta dibinātājs bija akciju sabiedrība "SGV".

gabreyanov aram ashotovich

Pamatojoties uz pēdējiem diviem iepriekš minētajiem laikrakstiem, bijapakāpeniski tika izveidota izdevniecība "Vedomosti-Media". Nedaudz vēlāk tika iekļautas Samara, N. Novgorodas, Volgogradas un Saratovas izdrukas.

Pārcelšanās uz Maskavu

Arama Gabreļjanova deviņdesmit sestā gada fotokas ir šajā rakstā, pārcēlās uz Maskavu. Reģistrējies un sāka publicēt nedēļas Maskavas jaunumus. 1998. gada saistību neizpildes dēļ Gabriļanovam bija jāgarantē sava uzņēmuma nauda ar savu naudu. Viņš ne tikai ieguldīja tajā visu naudu, bet arī pārdod savas automašīnas, ieķīlājis dzīvokli un aizņēmis naudu no draugiem.

Līdz 1999 biznesa situācija ir izlīdzinājusies, un Aramam Ashotovičam jau pieder divdesmit deviņi laikraksti. Tajā pašā gadā viņš atgriezās Ulyanovskā, bet jau kā galvenais redaktors. 2000. gadā Gablēnova kontrolētajai presai palīdzēja valdības vadītājs un Uļjanovskas mērs. Bet ar jauno vadību Arams Ashotovičs nevarēja strādāt kopā un atkal devās uz Maskavu.

gabrelyanov aram ashotovich sieva

Pirmais galvenais tabloids

Tur viņš pārdēvēja par "Maskavas jaunumiem"iknedēļas dzīve, par kuru viņš izveidoja atsevišķu izdevniecību. Formāts tika aizņemts no slavenā angļu valodas tabloīda. Publikācija ātri kļuva populāra, jo tā izdrukāja skandalus, kas saistīti ar krievu šovbiznesa zvaigžņu personīgo dzīvi. 2006. gadā nedēļas apgrozījums pārsniedza divus miljonus eksemplāru. Arams Ashotovičs Gabreļjanovs kļuva par laikraksta galveno redaktoru un galveno redaktoru.

2001. gadā pamatojoties uz izdevniecību, tika nodibināta akciju sabiedrība "News Media". "Dzīve" kļuva par zīmolu, ar kuru sāka izdrukāt citas publikācijas ("Life. Ulyanovsk" uc). Laikraksts bija vienāds ar galvenajiem krievu tabloīdiem. 2004. gadā viņa ieņēma piecas populārākās. Galvenokārt tādēļ, ka apmaksātie informatori sniedza ekskluzīvus materiālus.

Līdz 2005. gadam "Life" zīmols jau ir apvienojis 53 Krievijas drukātās publikācijas un pārstāvēja Kijevā. Dažās pilsētās laikraksti tika izdoti katru dienu, savukārt citās - reizi nedēļā. 2005. gada beigās dzīvē notika personāla pārkārtošana, Aram Gabrelyanov atkāpās no galvenā redaktora amata un kļuva par valdes priekšsēdētāju.

Arams gabreļanovs biogrāfija

Kopš 2000. gada tika uzsāktas sarunas, lai pārdotu ziņu plašsaziņas līdzekļu daļu. Darījums notika tikai 2006. gadā. Rezultātā nedaudz mazāk par 50% akciju tika pārdoti fondam, kuru izveidoja bijušais finanšu ministrs Boriss Fedorovs un viņa partneri.

Par līdzekļiem, kas saņemti no darījuma Gabrelyanovpalielināja daudzu publikāciju apriti un organizēja plaša mēroga reklāmas kampaņu. Tajā pašā laikā pavadīja laikraksta "Dzīve" rebranding. No publikācijas tika noņemtas kriminālās un seksuālās tēmas. Tā rezultātā laikraksts ir kļuvis par izturīgu, ģimenes lasīšanai.

Biznesa izaugsme

2006. gadā parādījās jauns izdevums - "Tava diena". Reģionālie biroji atrodas vairākās Krievijas pilsētās. 2007. gadā Gabreļjanovs Arams Ashotovičs iecēla News Media izpilddirektora amatu kā redakcijas direktoru un valdes direktoru priekšsēdētāju. Uzņēmuma meitas uzņēmumi tika atklāti Kazahstānā, Baltkrievijā un Ukrainā.

2006. gadā Gabrēlovs plānoja atvērt savas drukas telpas un attīstīt izplatīšanas tīklu. Bet viņš pārdomāja un pavadīja pieejamos līdzekļus vietnē Life.ru, kas balstījās uz ekskluzīviem videoklipiem.

Uz kodols sākotnēji tika izveidota ideja, lai neradītutikai tiešsaistes portāls un operatīvā informācijas aģentūra, lai apmeklētāji varētu ne tikai iesniegt savus materiālus, bet arī saņemt samaksu par to. Īsā laikā vietne Life.ru izrādījās septītā vietā ar popularitāti krievu internetā. 2009. gadā Gabreļanovs to sadalīja trīs daļās. Pirmais ir steidzami jaunumi. Otrais ir šovbiznesa ziņas. Trešais ir sports.

gabrelyanov aram ashotovich biogrāfija

2009. gadā Žurnālistikas kursi tika atvērti News Media. Kopā ar citiem speciālistiem mācījās pats Arams Gabrēlovs. Tajā pašā periodā parādījās vēl divi jauni projekti. Pirmais - "Siltums" (laicīgais žurnāls). Galvenais redaktors iecelts par Philip Kirkorovu. Un otrais projekts parādījās 2010. gadā - biznesa avīze Marker. Tas būtu bijis pārsteidzoši atšķirīgs no līdzīgām publikācijām, pateicoties ekskluzīviem materiāliem un viņu izvietošanas ātrumam. Šajā gadījumā aprēķins galvenokārt bija saistīts ar publikācijas popularitāti jauniešu vidū.

2010. gadā Atvērtā akciju sabiedrība "News Media" kļuva par pirmo Krievijas kompāniju, kas pārdod video materiālus vadošajiem televīzijas kanāliem. Līdz tam laikam saimniecība jau bija vadījusi divus - REN-TV un Pēterburgas piekto kanālu. 2011.gadā Gabreļanovs kļuva par NMG direktora vietnieku, kurš pārraudzīja uzņēmuma interneta projektus un Izvestijas izdevumu. Tajā pašā gadā Arams Ashotovičs vadīja tur valdes locekli.

Pēc tam tika noslēgts līgums saskaņā aruz kuru laikraksts Media Holding sāka iesaistīties laikrakstā. Visas izmaksas, kas saistītas ar publikāciju, kuru viņš pārņēma. 2012. gadā, pateicoties Gabrjjanova plāniem integrēt "Izvestia", daudzi darbinieki un galvenais redaktors atmeta. Jaunie darbinieki tika pieņemti darbā.

Gabrieļovs un politika

Daži žurnālisti pievērsa uzmanībuAram Ashotoviča izdruku pro-Kremļa tendence. Plašsaziņas līdzekļos bija piezīmes par viņa saikni ar vienoto Krieviju. Gabrjēlovs ir labā saskarsmē ar prezidenta administrācijas vadītāju.

Pateicoties Surkovam, Gabriļanovam ir pieejaprezidenta preses bāze. Aram Ashotoviča publikācijas profesionāli un objektīvi aptvēra Krimas notikumus saistībā ar republikas atgriešanos Krievijā. Šim nolūkam Gabriļanovs godalgotās prezidijas vārdā tika piešķirts 2014. gada aprīlī.

aram ashotovich gabrelyanov atsauksmes

Arams Ashotovičs Gabreļanovs: pārskati, kritika, skandāli un konflikti

Periodiski Aram Ashotoviča publikācijas tika pakļautaskritizēts. Viņu apsūdzēja par neētisku, analfabētismu un neprofesionālismu. 2010. gadā Kasina emuārs ievietoja ekrānuzņēmumu kādā no Life News rakstiem, kas minēja provokācijas rallijā. Rezultātā Gabrieļovs stingri uzstājās darbinieku plānošanas sanāksmē. Šī dusmīgā runa tika ierakstīta diktofonā un ievietota tiešsaistē.

Daži materiāli publicēti "Jaunumiplašsaziņas līdzekļi, raksti, par ko iesūdzēt tiesā, varoņi. Un apsūdzēja izdevniecību par publicēto datu neuzticamību un iejaukšanos privātās dzīves neaizskaramības dēļ. Bet Arams Gabreļanovs uzskata, ka publiska persona ir redzama visā savā dzīvē. Viņa būtībā nevar būt noslēpums, jo slavenības vienmēr ir uzmanības centrā. Un sabiedrības cilvēkiem ir jābūt gataviem tam.

2011. gadā Uz Life News vietnes tika publicēti attēli, jo deputāts Oļegs Mikhejevs bija kāzas fašistu formā V. Kanaris. Tā rezultātā Gabrjānovam tika nosūtīta sūdzība. Bet 4 eksperti apstiprināja, ka attēli ir patiesi. Tā rezultātā Mikhejam ne tikai bija jāatlīdzina morāls kaitējums Aramam Ashotovičam, bet arī jāatklāj attaisnojums pret Gabrenovu vērstās apsūdzības lietā REN-TV.

2014. gada aprīlī Arams Ashotovičs nolēma slēgt Ukrainas dzīvības žurnālu. Iemesls bija vietējās redakcijas nespēja izdrukāt pro-krievu materiālus. Kā paskaidroja Gaborjānova dēls Ashot, personāls atteicās publicēt izsūtītos materiālus, jo baidās, ka Ukrainas varas iestādes viņiem uzliek sankcijas.

Ģimene

Arams Ashotovičs Gabreļjanovs apprecējās ar savu kolēģi. Viņa laulība ir laimīga, pāris dzīvo pilnīgā harmonijā. Arams Ashotovičs Gabreļovs, kura sieva dzemdēja viņam divus dēlus, ir laimīgs tēvs.

Arama gabrejānova tautība

Pirmais dēls Artems absolvējis MaskavuValsts universitāte, žurnālistikas fakultāte. Veiksmīgi aizstāvējis grādu mūsdienu tiešsaistes plašsaziņas līdzekļu tabloizācijā. Bet pirms tam 2008. gadā viņš jau strādāja par galvenā redaktora vietnieku starptautiskajā jaunumu nodaļā. Artioms pats rakstīja daudzus rakstus par spīdīgām publikācijām. 2011. gadā viņš tika iecelts par galvenā redaktora amatu komiksu grāmatas Bubble izdevumā.

Otrais dēls Ashot arī kļuva par žurnālisti kātēvs un vecākais brālis. Kopš piecpadsmit gadiem tika publicēts. Viņa pirmais ziņojums bija par amerikāņu piedzēries direktoru Tarantino. Deviņpadsmit gadu vecumā Ashot tika iecelts par Life News galveno redaktoru. 2012. gadā - News Media izpilddirektors.

Pēc brīža Artems devās uz pastāvīgo dzīvesvietu Amerikas Savienotajās Valstīs, Ņujorkā. Ashot līdz 2014. gadam strādāja par mediju resursa ģenerāldirektoru.

Aram Ashotoviča vectēvs Nikolajs Ter-Gabrēlāns ir pazīstams ar savu uzskatu dibināšanu s. Tatev pareizticīgo klosteris.

Gabrēlovas raksturs un uzskati

Arams Gabreļjanovs ir pārliecināts, ka masaInformācijai jābūt emocionālai, patiesai. Pat ja jums ir nepieciešams iegūt video materiālus, kur un kā sabiedrība nomirst. Pirmkārt, Gabriļjanov atzinīgi novērtē rezultātus darbā, kas labi un labi maksā. Neatkārtīgi cilvēki pie viņa, viņš nepieļauj, dod priekšroku aktīvai un veiklai. Saviem padotajiem viņš ir piemērs tam, kā cilvēks var sasniegt augstumus, sākot ar mazu - no vienkārša korespondenta amata.

Komentāri (0)
Pievienot komentāru